1. |
Memaklumkan keputusan permohonan Geran Insentif Penyelidikan untuk Pengajaran dan Pembelajaran (GIPP) kepada pemohon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas keputusan mesyuarat Penentuan Keputusan GIPP. |
2. |
Melaksanakan sekurang-kurangnya 75 peratus daripada program latihan pembangunan professional berterusan (CPD) yang dirancang bagi tahun semasa. |
3. |
Memaklumkan keputusan Anugerah Fellowship Naib Canselor – Kategori Pengajaran (AFNC-KP) kepada calon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas disahkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP). |
4. |
Memberi maklum balas aduan dan pertanyaan pengguna sistem PutraBLAST, OSCaR (Blended Learning & Teaching Assessment), PutraMOOC dan PutraOER dalam tempoh 3 hari bekerja. |
Disahkan oleh: Mesyuarat Pengurusan CADe ke 90 Bil. 2/2018 (19 Mac 2018) |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2021 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2022 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2023 |
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2024 |
|
Bil. | Piagam Pelanggan | Status Pencapaian | Justifikasi | |
Bilangan | Peratus | |||
1 |
Memaklumkan keputusan permohonan Geran Insentif Penyelidikan untuk Pengajaran dan Pembelajaran (GIPP) kepada pemohon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas keputusan mesyuarat Penentuan Keputusan GIPP. |
N/A | N/A |
Sehingga Januari, penawaran GIPP masih belum dibuka. |
2 |
Melaksanakan sekurang-kurangnya 75 peratus daripada program latihan pembangunan professional berterusan (CPD) yang dirancang bagi tahun semasa. |
N/A | N/A | Pencapaian akan diukur pada hujung tahun. |
3 |
Memaklumkan keputusan Anugerah Fellowship Naib Canselor – Kategori Pengajaran (AFNC-KP) kepada calon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas disahkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP). |
N/A | N/A | Keputusan Penerima AFNC-KP dijangka diperolehi semasa Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP) 2024. |
4 |
Memberi maklum balas aduan dan pertanyaan pengguna sistem PutraBLAST, OSCaR (Blended Learning & Teaching Assessment), PutraMOOC dan PutraOER dalam tempoh 3 hari bekerja. |
52/52 | 100 | Tempoh (Januari 2024). |
Rumusan | Bil. Piagam Pelanggan | Tercapai | Tidak Tercapai | Masih Belum Boleh Diukur |
4 | 1 | 0 | 3 |
Updated:: 08/02/2024 [azryadeny]
4th Floor
Canselori Putra Building
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
Malaysia