Piagam Pelanggan | PUSAT PEMBANGUNAN DAN KECEMERLANGAN KEPEMIMPINAN AKADEMIK
» MENGENAI KAMI » MAKLUMAT KORPORAT » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan


 

1.

Memaklumkan keputusan permohonan Geran Insentif Penyelidikan untuk Pengajaran dan Pembelajaran (GIPP) kepada pemohon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas keputusan mesyuarat Penentuan Keputusan GIPP.

   

2.

Melaksanakan sekurang-kurangnya 75 peratus daripada program latihan pembangunan professional berterusan (CPD) yang dirancang bagi tahun semasa.

   

3.

Memaklumkan keputusan Anugerah Fellowship Naib Canselor – Kategori Pengajaran (AFNC-KP) kepada calon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas disahkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP).

   

4.

Memberi maklum balas aduan dan pertanyaan pengguna sistem PutraBLAST, OSCaR (Blended Learning & Teaching Assessment), PutraMOOC dan PutraOER dalam tempoh 3 hari bekerja.

Disahkan oleh: Mesyuarat Pengurusan CADe ke 90 Bil. 2/2018 (19 Mac 2018)

 


 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2018


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2019


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2020


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2021


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2022


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2023


   

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2024

   

 

Januari

 

 Bil.  Piagam Pelanggan    Status Pencapaian Justifikasi  
 Bilangan  Peratus
1

Memaklumkan keputusan permohonan Geran Insentif Penyelidikan untuk Pengajaran dan Pembelajaran (GIPP) kepada pemohon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas keputusan mesyuarat Penentuan Keputusan GIPP.

N/A N/A

Sehingga Januari, penawaran GIPP masih belum dibuka.

2

Melaksanakan sekurang-kurangnya 75 peratus daripada program latihan pembangunan professional berterusan (CPD) yang dirancang bagi tahun semasa.

N/A N/A Pencapaian akan diukur pada hujung tahun.
3

Memaklumkan keputusan Anugerah Fellowship Naib Canselor – Kategori Pengajaran (AFNC-KP) kepada calon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas disahkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP).

N/A N/A Keputusan Penerima AFNC-KP dijangka
diperolehi semasa Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP) 2024.
4

Memberi maklum balas aduan dan pertanyaan pengguna sistem PutraBLAST, OSCaR (Blended Learning & Teaching Assessment), PutraMOOC dan PutraOER dalam tempoh 3 hari bekerja.

 52/52 100  Tempoh (Januari 2024).

Rumusan Bil. Piagam Pelanggan Tercapai Tidak Tercapai Masih Belum Boleh Diukur
4 1 0  3

Kemaskini:: 08/02/2024 [azryadeny]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PEMBANGUNAN DAN KECEMERLANGAN KEPEMIMPINAN AKADEMIK
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 6175
03-9769 6043
SXETAAv~